Dine digitale annoncer skal give effekt!

Vi har som et af de første websites i Danmark valgt at fravælge de traditionelle banner kampagner på vores website. Årsagen er den enkle, at du som annoncør skal have mere effekt for dine annoncekroner. Læs mere om hvorfor og hvordan dine annoncer så kan få effekt samt om vores nye website.

Når vi har valgt de traditionelle ”run of site” bannere fra er det med udgangspunkt på i, at du som annoncør ikke længere for den nødvendige konvertering i forhold til investeringen i denne type af produkter. Ikke hos i hvert tilfælde.. Den eneste måde hvor på du kan få klik på bannere er ved, at have stor relevans mellem annonce og indhold. Derfor er de eneste banner annoncer vi har i 2016, banner annoncer placeret inde i artikler der omhandler samme type indhold som annoncerne.

Dette produkt er forbeholdt vores Qualifying Partners – læs mere om produktet her.

Alternativt skulle vi arbejde med større og større grafiske flader til banner annoncerne samt, at du som annoncør skal bruge flere og flere virkemidler for at få effekt.

Brugerne køber bare ikke denne type af produkter. De synes de er irriterende og stadig flere af dem vil komme til at benytte sig af ad-blockere.

I oktober lancerede vi derfor vores nye site der med udgangspunkt i et moderne brugervenligt design skal bringe brugerens ønsker i centrum samt sikre større relevans i annonceringen.

Vi kan allerede nu se effekten idet vores gennemsnitlige klikrate er steget til over 3 % på banner annoncer! Du kan se det nye voresvilla.dk her.

Til gengæld giver vi dig som annoncør mulighed og nærmest garanti for effekt igennem annoncering i vores tema nyhedsbreve. Dette kan du læse mere om her.

Tekst  Allan Schou