Nyhedsbreve med tema til mere end 100.000 modtagere

Vores to ugentlige nyhedsbreve er vokset helt fantastisk i 2015 og vi har nu mere end 100.000 modtagere.

For at gøre vores nyhedsbreve endnu bedre for modtagerne og samtidigt sikre endnu større relevans i din annoncering, har vi valgt, at have et tema som det det bærende indholdselement i vores nyhedsbreve.

Nu med special format til mobil versionen

Effekten af kun at have 2-3 annoncer i et nyhedsbrev har vist sig meget effektivt for vores annoncører. Med et format i det traditionelle pc nyhedsbrev på 600×300 pixel er man som annoncør sikret optimal opmærksomhed.

Til gengæld kan vi ikke ændre på den udvikling, at flere og flere brugere læser deres nyhedsbreve på mobilen. Vi har derfor valgt, at arbejde med et special format på 300 x 600 pixel, der kun vises til mobilbrugere. Det sikrer, at du som annoncør ”ejer” hele skærmen og derved får den opmærksomhed som du betaler for.

NYHED – regional annoncering i vores fredags nyhedsbrev

Vi har fået flere og flere forespørgsler på, om vi ikke kunne lave regional annoncering i vores nyhedsbreve. Dette har vi valgt at efterkomme i vores fredags udgave i 2016. Den geografiske opdeling vil være den samme, som vi har på print.

Der er kun plads til én annoncør i hver region, så der bliver sikkert kamp om pladserne.

One2one mail giver dig ejerskab – alene!

Du har mulighed for om torsdagen, at købe dig til en One2one mail til hele vores database på mere end 100.000 modtagere.

Vi hjælper gerne med rådgivning til et produkt der uden tvivl sikrer dig masser af kunder.

Som noget nyt har vi også regionale One2one mails. Disse vil blive udsendt om mandagen.

Kontakt din konsulent for at høre mere om mulighederne eller se vores medieinformation her (LINK)

Se oversigten over årets temaer her

Skærmbillede 2015-12-02 kl. 12.58.43

Tekst  Allan Schou